Re: [OT] ROX + WindowMaker

On Mon, 2 Aug 2004 03:26:47 +0200
Wawrzyniec Niewodniczański <niewod@kicia.ch.pwr.wroc.pl> wrote:

> Mylisz się, projekt jest jak najbardziej żywy, może niedługo będzie to
> nawet widać na stronach, bo mają nowy serwer i powinni niedługo
> umięscić nową odsłonę strony. Ostanio dodali truetype i coś jeszcze.
> Zasadniczo CVS to już nawet ze standardami freedesktop zaczyna być
> zgodny.

Nie uwierzę póki nie zobaczę nowej wersji ;)
Jeśli rzeczywiście wyjdzie, zgodna z freedesktop, to
natychmiast wracam do WMakera. Długi czas go używałem i bardzo chętnie
bym do niego wrócił. Ale jakoś częstotliwość dodawania newsów na stronę
rzędu 2/rok czy data ostatniego wydania (2 lata temu?) nie napawają
optymizmem. A z listy dyskusyjnej wypisałem się bo jedyne co można było
dowiedzieć się to to, że projekt nie jest martwy i niedługo nowe
wydanie ;)

Karol
--
|     Karol Czachorowski <narel(at)fantastyka.net>      |
|     JID: narel(at)jabber.org         GG: 2786028      |