Re: [OT] ROX + WindowMaker

On Sun, 1 Aug 2004 19:00:36 +0200
Wawrzyniec Niewodniczański <niewod@kicia.ch.pwr.wroc.pl> wrote:

> Mam jednak pytanie, co ustawiłeś w WM i Roksie, żeby ten drugi
> startował i nie wyłączał się od razu?

Nie wiem czy o to chodzi, ale trzeba się pobawaić ustawieniami tapety w
windowmakerze (nie pamiętam dokładnie co i jak ma być ustawione, ale
jakoś się da). Jak jeszcze go używałem miałem początkowo problemy,
pulpit rysowany przez roxa nagle znikał. Ale potem coś z tym właśnie
poprzestawiałem i było dobrze. Jeśli o to chodzi to mogę poszukać co to
było.

A co do właściwego pytania:
generalnie nie rozumiem po co używać panelu rox'a pod WMakerem? Sam WM
ma, według mnie, najlepiej rozwiązany sposób wyświetlania
zminimalizowanych/działających aplikacji. Ma tylko jeden minus - jest
już niekompatybilny z niczym i zdaje się, że projekt jest już martwy...
A szkoda. Teraz używam KDE, które z Kasbarem wygląda prawie jak WMaker
;). Ale pulpit dalej rysuje rox, do konquerora nie przekonałem się ;)
Jeśli potrzebujesz tylko window managera to może sawfish? Kiedyś mi się
nawet dobrze go używało.

Karol
--
|     Karol Czachorowski <narel(at)fantastyka.net>      |
|     JID: narel(at)jabber.org         GG: 2786028      |