Re: [OT] ROX + WindowMaker

On Sun, 1 Aug 2004, Radosław Maliborski wrote:

> Witam,
>
> Troche NTG, no ale WM z paczek, calosc biega na sarge'u, tylko rox'a
> kompilowalem.
>
> Jak to jest, ze wszedzie sie ludzie podniecaja, jak to ladnie dzialaja
> ww. programy razem? Zasadniczo pulpit dziala OK, menu WM po walce tez.
> Problem jest taki, ze rox mimo zainstalowania odpowiedniego widgeta
> (czy jak to zwal) nie widzi odpalonych programow (nie ma ich na swoim
> panelu), co po wylaczeniu w WM minamilizacji do ikonek powoduje, ze
> zminimalizowane okna znikaja:/Mozna niby f11 i wybrac z menu, no ale
> [...]

No więc ja używam tego tandemu, ale Rox z paczek a WMaker z CVS ;-).
Jedak trudno będzie mi Ci pomóc, bo w WM mam minimalizację do okienek, a
Roksa to zasadniczo tylko do poruszania się po drzewie katalogów używam.
adnych paneli nie używam.

A sprawdzałeś paczki rox-snapshot, czy rox?

Mam jednak pytanie, co ustawiłeś w WM i Roksie, żeby ten drugi startował i
nie wyłączał się od razu?

BTW.
CVS ze strony WMakera (nie z drzewa) po dodatniu pakietów gnustep kompiluje
się na sargu bez problwemów.

--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN          WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php