Re: [OT] ROX + WindowMaker

On Mon, 2 Aug 2004, Karol Czachorowski wrote:

> Nie wiem czy o to chodzi, ale trzeba się pobawaić ustawieniami tapety w
> windowmakerze (nie pamiętam dokładnie co i jak ma być ustawione, ale
> jakoś się da). Jak jeszcze go używałem miałem początkowo problemy,
> pulpit rysowany przez roxa nagle znikał. Ale potem coś z tym właśnie
> poprzestawiałem i było dobrze. Jeśli o to chodzi to mogę poszukać co to
> było.

Najprawdopodobniej tak.

[...]
> zminimalizowanych/działających aplikacji. Ma tylko jeden minus - jest
> już niekompatybilny z niczym i zdaje się, że projekt jest już martwy...
Mylisz się, projekt jest jak najbardziej żywy, może niedługo będzie to nawet
widać na stronach, bo mają nowy serwer i powinni niedługo umięscić nową
odsłonę strony. Ostanio dodali truetype i coś jeszcze. Zasadniczo CVS to już
nawet ze standardami freedesktop zaczyna być zgodny.

"We thought it would be appreciated if we gave everyone a quick status
update on the Window Maker project.  The news item I posted on 2004-02-01
on the website is still more or less accurate.  XFT2 support has been the
biggest holdup, but Alfredo and Dan have been making progress towards
getting the last few bugs squashed.  For those contributors who have been
using CVS, the CVS tree has been compilable for some time now.  Hopefully
we'll see a new release within the next two weeks."
Można zaglądnąć na:
http://news.gmane.org/gmane.compw.window-managers.windowmaker.devel

--
  Wawrzyniec Niewodniczański	E-MAIL: niewod(at)kicia.ch.pwr.wroc.pl
        vel LarryN          WWW:http://ch.pwr.wroc.pl/~niewod/en-index.php