Re: debian staje deba...

Dnia 15:57 13.10.2003, Jan Dzięgielewski napisał(a):
>    Po zainstalowaniu systemu i jego konfiguracji serwer dziala bez
>    najmniejszgo zarzutu aczkolwiek po kilkunastu godzinach (z reguly
>    nastepnego dnia rano) nie moge sie do niego zalogowac ani jako root ani

zdalnie czy lokalnie?

>    jako uzytkownik. Serwer pracuje, dzialaja wszystie uslugi aczkolwiek nie
>    mam do niego dostepu. Uzywam dystrybucji debian r3 z na jadrze 2.4.18 i
>    systemie polikow Ext3.
>    Prosze o jakies rady dotyczace owego problemu.

miałem cos podobnego jakiś czas temu (często zostawał tylko sam routing :/)
i na tyle na ile udalo mi się ustalic chodzilo prawdopodobnie o zbyt małą
ilość dostępnej pamięci... afaik system po prostu killował niektore procesy
aby ową pamięć zwolnić.
spróbuj może wywalić najbardziej pamięciożerne procesy i sprawdź czy
pomoże.

pozdrawiam
--
              ..:: Kamil Strzelecki = esack at dharma.one.pl ::..

   "Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly."