Re: 2.5/2.6 - parę uwag i pytań.

Dnia Wed, 16 Jul 2003 18:33:53 +0200
Jacek Kawa <jfk@zeus.polsl.gliwice.pl> napisał:

>   ale wydaje się, że zdarzenie dostępu nie jest w ogóle przekazywane
>   do właściwego narzędzia (generalnie module-init-tools działają
>   i w podobny sposób ładuję sterowniki do aparatu cyfrowego, karty
>   sieciowe czy portu szeregowego; po ręcznym modprobe mysz wszystko
>   działa jak powinno).
>
> Jakieś pomysły? Ktoś może powiedzieć, czy u niego/niej jest tak samo?

U mnie jest tak samo :)
Tzn. rekompilacja z 2.4.18bf na 2.6.0-test1, /dev/psaux niestety: Brak
dostępu i to pomimo chmod 777 /dev/psaux ( :)).. cholera.. iksy mi przez
to nie działają... poza tym jest też problem pcmcia'owy... normalnie
/etc/init.d/pcmcia start i mam sieć... tutaj muszę jeszczę wpisać sudo
ifup eth0, ale to się jakoś załatwi.. narazie walczę :)