Re: 2.5/2.6 - parę uwag i pytań.

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Arkadiusz Kromski napisze:

> U mnie jest tak samo :)

A jak z logami na konsoli? Masz włączony fb?

> Tzn. rekompilacja z 2.4.18bf na 2.6.0-test1, /dev/psaux niestety: Brak
> dostępu i to pomimo chmod 777 /dev/psaux ( :)).. cholera..

Możesz spróbować dodać podobne wpisy jak zacytowałem w poprzednim liście
i ładowanie pseudomodułu "mysz" dopisać do /etc/modules.

Pamiętaj, że /dev/psaux jest teraz dostępny jako opcja w mousedev, tak
więc może spróbuj użyć /dev/input/mice jako wyższego w szeregu
zależności.

> iksy mi przez
> to nie działają... poza tym jest też problem pcmcia'owy... normalnie
> /etc/init.d/pcmcia start i mam sieć... tutaj muszę jeszczę wpisać sudo
> ifup eth0, ale to się jakoś załatwi.. narazie walczę :)

W tym niestety za dużo nie pomogę; ostatnio sieciowe pcmcia instalowałem
jakieś półtora roku temu. Z tego co pamiętam ifup eth0 jest reakcją na wykrycie
urządzenia sieciowego przez hotplug (zakładam, że twoja karta obsługuje
to rozszerzenie i nie wymaga jakiejś magii rodem z pcmcia-cs). Być może
masz dodatkowo aliasy ładujące wymagane moduły przy wywołaniu modprobe
eth0 i w ten sposób omijasz hotplug? Z tego co wiem nowe wersje hotplug
są świadome rozszerzeń rodem z 2.5/2.6.

Jacek Kawa  **-You've got a nice army base here, Colonel. -Yes--?.
                -We wouldn't want anything to happen to it.**