Re: automatycznie wlaczane dma

Było to tak, Wed, Jul 16, 2003 at 09:10:14PM +0200 Pawel Janik napisał(a) do mnie coś takiego:
> Witam.
>
> Moglby mi ktos powiedzieć, jak automatycznie włączyć dma dla dysku?
>
> recznie hdparm -d1 /dev/hda działa...ale jak zrobić, zeby juz przy starcie sie
> wlaczalo? cos w jadrze? jakis parametr ktorego nie potrafie znalezc?

Stwórz sobie jakiś skrypt startowy, a jak Ci się nie chce to na
zaron.debian.pl/debian/ jest paczka 'dyskparm', która takowy skrypt
posiada. Edytujesz /etc/dyskparm.conf i masz przy starcie opcje hdparm
ustawione..

Pa
--
 --*-*-    Robert Olejnik   ::   robert@zaron.debian.pl  --*--*-*--*--*--*--*--
|   T U    J E S T    M I E J S C E    N A    T W O J Ą    R E K L A M E :)    |