Re: formatowanie... banał ale nie wiem... :(

On Mon, 7 Jul 2003 17:29:20 +0200
Rafal Plesniak <rafple@interia.pl> wrote:

> No dobra... szukałem w google, szukałem na jtz.org.pl i madrzejszy nie
> jestem. Sytuacja taka.
> Zainstalowany knoppix na hda1, swap na hda5, pozostalosc po poprzednim
> systemie to jest kopia byla na hda6 (fat32). Zmienilem juz format tej
> partycji na linux'a teraz potrzebuje to zaformatowac i podmotowac pod
> /home/ktos _tam
omg
co to jest "zmienilem format"?
i co to jest "zaformatowac"??

> z montowaniem sobie poradze (chyba :) tylko musze to zaformatowac.
> Jak to się robie czy po tym cudzie wystarcza zmiany w fstab i lilo.conf
> i czy jeszcze o czyms powinienem pamietac?

fdiskiem zmien *typ* partycji na Linux (numerek bodaj 82)
mke2fs *zaloz filesystem*
dopisz do fstaba
voila

greg

--
Grzegorz Galazka #  catch me on jabber:
RLU #219601      #  greg__(at)jabber(dot)org