Re: fonty i gtk1 (SID)

W liście z pon, 07-07-2003, godz. 13:12, Krzysztof Kajkowski pisze:
> Hej!
>
> Mam duży problem z fontami w programach korzystających z gtk1 takich jak

> Proszę bardzo o pomoc - siedzę nad tą pierdołą juz ze 4h i ręce opadają. Zrezygnować z xmms i xcdroasta nie chcę ;-(

to ja sobie odpowiem. Przy pomocy grupy gtk-gnome udalo mi się dojść, że
w SIDzie trzeba jeszcze ręcznie doinstalować fonty z serii transcoded:

apt-get install xfonts-base-transcoded xfonts-100dpi-transcoded
xfonts-75dpi-transcoded

i wtedy powinno pójść bez problemu. A poza tym jakby ktoś instalował
SIDa to niech się nie zdziwi jak mu nie będzie szło: apt-get install
kde. Opis: http://wiki.debian.net/index.cgi?DebianKDE

pozdrawiam

cayco