formatowanie... banał ale nie wiem... :(

No dobra... szukałem w google, szukałem na jtz.org.pl i madrzejszy nie jestem.
Sytuacja taka.
Zainstalowany knoppix na hda1, swap na hda5, pozostalosc po poprzednim
systemie to jest kopia byla na hda6 (fat32). Zmienilem juz format tej
partycji na linux'a teraz potrzebuje to zaformatowac i podmotowac pod
/home/ktos _tam
z montowaniem sobie poradze (chyba :) tylko musze to zaformatowac.
Jak to się robie czy po tym cudzie wystarcza zmiany w fstab i lilo.conf i czy
jeszcze o czyms powinienem pamietac?
Rafal Plesniak
R.Plesniak@jaworzyna.org
rafple@interia.pl