Re: formatowanie... banał ale nie wiem... :(

On Mon, Jul 07, 2003 at 05:29:20PM +0200, Rafal Plesniak wrote:
> No dobra... szukałem w google, szukałem na jtz.org.pl i madrzejszy nie jestem.
> Sytuacja taka.
> Zainstalowany knoppix na hda1, swap na hda5, pozostalosc po poprzednim
> systemie to jest kopia byla na hda6 (fat32). Zmienilem juz format tej
> partycji na linux'a teraz potrzebuje to zaformatowac i podmotowac pod
> /home/ktos _tam
> z montowaniem sobie poradze (chyba :) tylko musze to zaformatowac.
> Jak to się robie czy po tym cudzie wystarcza zmiany w fstab i lilo.conf i czy
> jeszcze o czyms powinienem pamietac?
> Pozdrawiam

IMO wystarczy, i chyba nawet nie trzeba formatowac, bo
"Zmienilem juz format tej partycji na linux'a"
Zmiany w fstab i powinno grac.
Tylko to /home/Ktos_tam to ja pewny nie jestem, ze wzgledu na prawa
katalogu /home/Ktos
               ^^^^
Ale zobacz, nie sprawdzalem
**      Krzysztof Krupa       **