Re: sarge-i386-netinst, eepro100 i problemy

Witam.

Pawel Kowalski pisze:

> Khnmmm .. 1 .)
> 1 = pierwsza, najlepiej non-us

Uff, w końcu się udało - Woody mini-ISO[1] miał eepro100, który
znacznie lepiej poradził sobie z sieciówką niż (teoretycznie lepszy)
Sarge'owy e100. Teraz, jak rozumiem, pozostaje mi się przyssać do
jakiejś szerszej rurki, zmienić w konfiguracji serwerów apt-a
"stable" na "testing", po czym zrobić apt-get update, upgrade i te
wszytkie install których mi trzeba.

> Jeśli masz możliwość, zrób sobie płytke sam korzystając z jigdo

To na razie dla mnie lekka magia, może następnym razem. :o)

BTW: Ekran po zabootowaniu mi strasznie migotał i przycinał tekst,
wyłączyłem więc framebuffera. Jednak wcześniejsze <blasphemy>próby ze
Slackware 9.0</blasphemy> sugerują, że framebuffer na tym laptopie
mógłby działać dobrze (Slacka ustawiałem na 1024x768x16bit i
wyglądało pięknie)... Ale pewnie zanim zacznę o to męczyć, to wypada,
żebym "Framebuffer HOWTO" przeczytał.

Jeszcze raz dziękuję za pomoc.

[1] http://www.phy.olemiss.edu/debian-cd/

Pozdrav
-- Shot
--
Mam problem. Dziewczyna mi powiedziała, że jest nimfomanką w 80%
i lubi miłość platoniczną.