Re: sarge-i386-netinst, eepro100 i problemy

Dnia Fri, Jul 04, 2003 at 11:22:19PM +0200, Shot napisal(a):

> Spróbuję z tym powalczyć (dotychczas puszczałem na ustawieniach
> domyślnych). Dzięki za radę i skierowanie w jakimś konkretnym
> kierunku.

Niedawno instalowałem debiana na laptopie IBM ThinkPad (ileśtam) z kartą
Intela - faktycznie miałem problemy podczas stadartowej instalacji, ale
bez większych problemów poszła ona podczas instalacji z dyskietek z
obrazem bf24 (jądro 2.4.x) - jeśli nie możesz z dyskietek, spróbój
odpalić instalacje z cd, ze wskazaniem na bf24 (podczas instalacji
zamiast linux podajesz bf24).
Niedokładnie znam zawartośc pakietów instalacyjnych w sidzie, ale w
ostateczności mogło by ci pomóc zrobienie sobie płyty instalacyjnej z
sidem za pomocą jigdo - płyta którą zrobiłem w ten sposób pomogła mi już
kilkukrotnie.

--
Kowalski Pawel
argail(na)histeria.pl | argail(na)histeria.eu.org