Re: sarge-i386-netinst, eepro100 i problemy

Dnia Sat, Jul 05, 2003 at 10:44:51AM +0200, Shot napisal(a):

> Hm. sarge-i386-netinst wypisuje mi komunikaty w stylu "using
> /lib/modules/2.4.20-1-386/kernel/drivers/net/e100.o", myślałem,
> że to znaczy, że używa 2.4.20...

Wygląda na to że tak ... sprawdz w opisie jakie "smaki" instalacyjnego
kernela masz do dyspozycji, i co jest w poszczególnych - może znajdziesz
rozwiązanie.

> Mam więc analogiczne pytanie - które płytki z oficjalnej dystrybucji
> Woody'ego są niezbędne do minimalnej instalacji? Albo jeszcze inaczej
> - czy "LordSutch.com ISOLINUX mini-ISO image" (unofficial net install
> images for the "stable" release) to dobry wybór?
>
> Przepraszam, że tak kręcę, ale mam łącze 64 kbit/s i wolałbym nie
> musieć ściągać całości przez dwa tygodnie zanim zabiorę się do
> instalacji...

Khnmmm .. 1 .)
1 = pierwsza, najlepiej non-us
Jeśli masz możliwość, zrób sobie płytke sam korzystając z jigdo - w ten
sposób będzie to najnowsza wersja, dodatkowo masz możliwośc modyfikacji
zawartości. Dodatkowo zawsze to mniej ściągania niż 2 płyty ;)
Istnieje również możliwośc abyś sam zrobił sobie kernel i moduły do
instalacji - jednak nie pytaj mnie jak, bo nie robiłem tego nigdy ';))

--
Kowalski Pawel
argail(na)histeria.pl | argail(na)histeria.eu.org