Re: sarge-i386-netinst, eepro100 i problemy

Witam.

Bertold pisze:

>   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^ - to świadczy o problemie sprzętowym

> Raczej trzeba pokombinować z modułami do jądra. Czy moduł twojej
> karty sieciowej był "w komplecie" z modułami jądra, czy dołączyłeś
> go skądś?

Tu jest właśnie problem - Debian marudzi, że chciałby eepro100, ale
wyczytałem gdzieś, że zamiast eepro100 teraz jest e100; ten moduł
jest do wyboru jako jeden z zastępczych i to na nim to tak
trochę-działa-trochę-nie.

> Czy chodzi na właściwym przerwaniu i adresie? Bo może karta jest
> tylko częściowo obsługiwana.

Spróbuję z tym powalczyć (dotychczas puszczałem na ustawieniach
domyślnych). Dzięki za radę i skierowanie w jakimś konkretnym
kierunku.

Pozdrav
-- Shot
--
It is a miracle that curiosity survives formal education.
-- Albert Einstein