Re: wykrywanie maskarady

On Tue, May 20, 2003 at 04:44:38PM +0200, Paweł Skubała wrote:
> czyli nie zarządzają zasobami i to wina użytkowników że za dużo
> przepychają przez łącza...
Jak to nie zarządzają zasobami?
Właśnie zarządzają, ale w przypadku większej ilości użytkowników
bardziej efektywnie wykorzystuje się łącze przy podziale na usługi niż
na IP.

> ja tylko "gópiótki" user jestem...    ja to widzę tak: płacę za np.
> 128kbit, i tyle mam dostać nie mniej i nie więcej, i g...o admina
> obchodzi czy te 128kbit za które zapłaciłem zużyję w taki czy w inny
> sposób (byle zgodnie z prawem rzecz jasna :)))))) a czy w domu mam
> 1 komp czy 10...   i tak zużyję tylko tyle pasma za ile zapłaciłem...
No widzisz, ale w mojej sieci nie ma czegoś takiego jak gwarantowana
przepustowość. Płacisz za dostęp, a nie za konkretną ilość kB/s.

> no ale pewnie brakuje sprzętu lub umiejętności żeby pasmo podzielić
> równo między klientów...  łatwiej/taniej  odpowiedzialnościa obarczyć
> userów...
Sprzętu i umiejętności nie brakuje.

pozdr,
fEnIo

ps. zrób coś z zawijaniem linii
--
      _     Bartosz Feński aka fEnIo | mailto:fenio@o2.pl | pgp:0x13fefc40
    _|_|_    32-050 Skawina - Głowackiego 3/15 - w. małopolskie - Polska