Re: wykrywanie maskarady

On Tue, 20 May 2003, Marcin Juszkiewicz wrote:

> To jakoś mam fuksa - byłem podpięty w kilku sieciach i nigdzie nie
> robili ograniczenia przepustowości per IP - teraz łatwiej? :)

aha

czyli nie zarządzają zasobami i to wina użytkowników że za dużo przepychają przez łącza...

ja tylko "gópiótki" user jestem...
ja to widzę tak: płacę za np. 128kbit, i tyle mam dostać
nie mniej i nie więcej, i g...o admina obchodzi czy te 128kbit za które zapłaciłem zużyję
w taki czy w inny sposób (byle zgodnie z prawem rzecz jasna :))))))
a czy w domu mam 1 komp czy 10...   i tak zużyję tylko tyle pasma za ile zapłaciłem...

no ale pewnie brakuje sprzętu lub umiejętności żeby pasmo podzielić równo między klientów...
łatwiej/taniej  odpowiedzialnościa obarczyć userów...

ale marudny dziś jestem :))))  pewnie dlatego że znowu mi dialup  wyłączyli :)))))

pozdrawiam  :)
--
Paweł Skubała
pawsku@klub.chip.pl