Re: wykrywanie maskarady

On Tue, 20 May 2003, Przemysław Świderski wrote:

> Jak nie wiado mo o co chodzi to chodzi o pieniadze :)
> Jesli moglbys podlaczyc do sieci 100 userow, a podlaczyles tylko 70
> a pozostalych 30 "chowa" sie za maskarada nie placac - to to jest wlasnie
> powod aby ja zwalczyc.

no tak...ale ja zwykły (przepraszam za wyrażenie) konsument
usług sieciowych dalej nie rozumiem......   :)))))

masz łącze 1 Mbit (na przykład)
dzielisz je w serwerze na sto i sprzedajesz siedemdziesięciu
klientom po jednym łączu 10kbit....  :)))

jeden z nich te swoje 10kbit dzieli na 30.....  tak?
to jak oni tam pracują na przepustowości 300bit/s  ???? :)))))

a może tyle im wystarcza?

a może są klienci którym starcza bardzo mała
przepustowość za bardzo małe pieniądze.....
tylko że nikt do nich oficjalnie z taką ofertą nie wystąpił.....

dalej czegoś nie rozumiem, prawda ?   :))))))))

--
Paweł Skubała
pawsku@klub.chip.pl