Re: wykrywanie maskarady

Dnia Tue, May 20, 2003 at 04:44:38PM +0200, Paweł Skubała napisa(a):
> ja to widzę tak: płacę za np. 128kbit, i tyle mam dostać

Nie bierzesz pod uwage jednego -- ze za lacze do dalszej odsprzedazy,
czasami ceny sa zupelnie inne jak dla koncowego klienta...
Dlatego czesto w regulaminach jest wrecz informacja o mozliwosci
podlaczenia tylko jednego terminala i zakaz udostepniania Internetu poza
ten terminal.

Ja tak mialem...za EIR 1Mbps do podzialu na 7 placilismy po 120 zl (a ja
pozniej 60zl) ale z zakazem swiadczenia uslug na takim laczu...gdybym
chcial wziasc takie lacze do dzialalnosci komerycjnej to suma by sie wtedy
w 4 cyfrach zamknela...

--
Voder