Re: Re(2): Manual do sendmaila po polsku

On Tue, 13 May 2003 00:10:00 +0200
"Marcin" <gencio@o2.pl> wrote:

> A jezeli nie wiesz to z dobrym maualem po polsku do np. Exima, jest
> jeszcze gorzej niz z manualem do Sendmaila.
> A skoro uwazasz ze zadanie na grupie dyskusyjnej pytania o manual po
> polski jest glupie, to coz nie wiem co tym sadzic....
Zapisz się też na listę nauki Angielskiego :-) To chyba rozwiąże sprawę
:-)
--
z wesołym pozdrowieniem i przymróżonym okiem,
Michał Byrecki

/* Play me online? Well, you know that I'll beat you
   If I ever meet you I'll control-alt-delete you */