Re: Manual do sendmaila po polsku

Dnia Mon, May 12, 2003 at 10:04:50PM +0200 Marcin napisał/a:
> Dla kolesi piszacych teksty typu "pogoogluj" albo cos w tym rodzaju,
> googlowalem ale znalazlem opisy, przy ktorych gubie sie po dwu pierwszych
> linijakch :).

Plaga jakas czy co? Kolo, takie uwagi nic nie pomaga  jesli zadajaesz/cie
idiotyczne pytania...
(to byla uwaga ogolna nie tylko od ciebie)

Jesli jestes  "zaaawansowany" to polecamn postfixa: www.postfix.org, jesli
nie, to exima (standardowo ladnie sie sam koniguruje przez debconfa)

(hmmm,  jesli bylys zaawansowany to nie zadalbys takiego pytania)...
wiec...
wywal sendmaila i instalnij exima, zada ci kilka pytan i bedziesz mial
postawiony serwer...

pzdr
yanek
--
,,Weź przeczytaj chociaż jeden dokument o systemie DNS.
  Bo odnoszę wrażenie, że wiesz o tym tyle co ja o hodowli świń.''