Manual do sendmaila po polsku

Witam, jak w temacie, prosze o link do mauala albo HOWTO dla sendmaila, bo z
angielskim jakos nie radze sobie z dobrze ;)

Mam problem glownie z tym ze nie chce laczyc mi sie zaden kilent poczty z
moim serwerem i nie mogę sobie z tym poradzic, acha i chcialbym, zeby poczta
wychodzaca miala adres np. domena.pl a nie serwer.domena.pl.
Pozdrwiam Marcin

P.S.
Dla kolesi piszacych teksty typu "pogoogluj" albo cos w tym rodzaju,
googlowalem ale znalazlem opisy, przy ktorych gubie sie po dwu pierwszych
linijakch :).
Acha jezeli nie sendmail to moze cos o Eximie :)