Re(2): Manual do sendmaila po polsku

> Plaga jakas czy co? Kolo, takie uwagi nic nie pomaga  jesli zadajaesz/cie
> idiotyczne pytania...
> (to byla uwaga ogolna nie tylko od ciebie)
Sorry panie supa, masta, de beściak, ale moze Ty jesteś extra i u ciebie
chodzi wszystko git, ja nie jestem dlatego piszę na liste z prośbą, bo po to
jest ta lista.
A jezeli nie wiesz to z dobrym maualem po polsku do np. Exima, jest jeszcze
gorzej niz z manualem do Sendmaila.
A skoro uwazasz ze zadanie na grupie dyskusyjnej pytania o manual po polski
jest glupie, to coz nie wiem co tym sadzic....

pozdrawiam rowniez