Re: Instalacja Gnome2.2 gryzie się z XFree86

On Sun, May 11, 2003 at 10:27:57AM +0200, Krzysztof Kajkowski wrote:

> P.S. Mam pytanie do sidowców: czy obecny stan tego pozwala na normalne
> używanie?

Jeśli ma się w miarę stały dostęp do netu i potrafi przeglądać archiwa
list debianowych to według mnie można śmiało przesiadać się na sida.

Stały dostęp potrzebny jeśli trzeba zrobić upgrade czegoś co pociągnie
za sobą stada paczek, a archiwa w przypadku gdy po upgradzie coś nie
działa tak jak powinno (libstdc++ pre5 się kłania ;)