Re: user a ftp

On Sunday 11 of May 2003 16:46, Wojciech Kuranowski wrote:
[..]
> logujemy sie na FTP. wrzucamy na konto plik .forward, albo
> .procmailrc i wstawiamy tam polecenie zmieniajace shella... Proste?
> Banalne nawet.
ahm, no tak sprawa prosta, tylko ile osób pozostawia możliwość zmiany
shell-a użytkownikom? (osobno logowana historia z bash-a jest dla mnie
czymś naturalnym, więc raczej nie po mojej mysli było by aby ktokoliwek
zmienił sobie shella, zwłaszcza jeśli ma dostęp do interaktywnej
powłoki).
A co do poczty, to zawsze polecam wszystkim (i preferuję) aby cała
działała na tzw. ``single uid'' i np. qmail + vpopmail (+qmailadmin dla
działu IT) jest do tego wyśmienity imho. (choć oczywiście to kwestia
gustu)

Aczkolwiek przepraszam, że zbyt naturalne potraktowałem moje upodobania,
a nie defaultowe ustawienia debiana. (kajam się i posypuję głowę
popiołem)

Pozdrawiam, Adam.
--
.-[phantom at networkweavers dot net]--- --  -  .   .
| Adam Kruszewski  :: unix system administrator
. key fingerprint  :: E33C 45AC D0B2 41BB 845F
.                     CC05 62AE 2CED AC10 BFA4