Re: Instalacja Gnome2.2 gryzie się z XFree86

On 11 May 2003 10:27:57 +0200
Krzysztof Kajkowski <k.kajkowski@elka.pw.edu.pl> wrote:

> dia nie szła bo kłóciła się z dia-common ale to nic. Wogóle nie
> chciało iść b. ważne libgtk2.0-0!
Na przykład Gtk 2.2 skompilowałem u siebie ze źródeł - było mi potrzebne
do gg2.
Ale ten nowy gnome chyba jest oparty na gtk 2.2 a nie 2.0? Znaczy nie
używam gnome'a, ale z tego co wiem, to gtk 2.2 jest najnowszą biblioteką
gtk. Byłoby dziwne, gdyby najnowszy gnome nie był na niej oparty.

> Ja natomiast mam libfreetype z Xfree86, jak się okazało, w nowszej
> wersji. IMHO mam teraz dwie możliwości:
> - zapomnę o gnome2.2 - jak tylko jamkimś cudem uda mi się go
> downgradować - zainstaluję na chama te trzy pakieciki z nowszych
> libfreetype i będę
>   modlić się żeby działało

Downgradeowac? Prosto. Wchodzisz na packages.debian.org, ściągasz
potrzebą wersję, wpisujesz dpkg -i <pakiet> i masz zdowngradeowane.
Możesz też skompilować gnome'a, wtedy system pakietów na pewno się nie
przyburzy.

Michał Byrecki

/* Play me online? Well, you know that I'll beat you
   If I ever meet you I'll control-alt-delete you */