Re: 2 * Ooops :-(

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Mirek Grochowski napisze:

> Tez tak podejzewalem, ale na jaju 2.4.19 WSZYSTKO jest ok.

Też z gsecurity?

[...]
> Zauwazylem jedna ciekawostke, jajko 2.4.19 kompilowalem za pomoca gcc 2.95
> natomiast teraz domyslnym kompilatorem jest 3.2, moze to w polaczeniu z
> niestabilnoscia jakis bibliotek powoduje problemy?

Kod z gcc 3.2 jest czasem lepszy a czasem gorszy niż 2.95, ale na
obecnym etapie nie powinno to powodować niestabilności (chyba, że
trafiłeś na błąd kompilatora ujawniający się niezbyt często).

Poza tym piszesz, że na _tym_ jądrze wszystko już chodziło. Oops jest
powtarzalny? Jeśli tak, to sprawdź 2.4.21-rc1; gdyby się dalej
"objawiał" to napisz na lkml.

Jacek Kawa       **Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest teraźniejszość.
            Kto rządzi teraźniejszością, w tego rękach jest przyszłość** [**1984**]