Re: 2 * Ooops :-(

On Thu, 8 May 2003, Jacek Kawa wrote:

> [...]
>
> Jeśli oba naraz w _upalny_ dzień zachowują się dziwnie, to ja podejrzewał coś
> innego...

Tez tak podejzewalem, ale na jaju 2.4.19 WSZYSTKO jest ok. Czyli to nie
moze byc pregrzanie sprzetu. Ponadto to nie jest przeciez az taki upalny
dzien, gorzej bywalo i nie bylo problemow. Ponadto powietrze wydmuchiwane
z obudowy jest raczej chlodne (w tym slabszym sprzecie) mimo, ze procesor
od paru godzin obciazony jest na 100%.
Zauwazylem jedna ciekawostke, jajko 2.4.19 kompilowalem za pomoca gcc 2.95
natomiast teraz domyslnym kompilatorem jest 3.2, moze to w polaczeniu z
niestabilnoscia jakis bibliotek powoduje problemy?

pozdrawiam
--
mirek