Re: instalacja lexmarkZ23

On Sunday 04 of May 2003 21:16, krzys wrote:
> Ja mam Lexmark 3200 i tez poswiecilem temu czemus troche czasu (chyba
> wiecej niz Ty) chociaz u mnie chodzi lokalnie, nie wiem jak w sieci,
> ale jak juz ruszyla, to jakosc druku jest bardzo dobra.
> (z tego co sprawdzalem).

Osobiście miałem z33 i aby zawsze drukowało (a nie czasem ;-))
musiałem w ich skrypcie do drukowania zmienić aby robiło to po stronie
(potem głowica sobie wracała na swoje miejsce i od nowa...), wydłużało
to druk troszkę ale działało (i robiło dodatkowo duże pliki
tymczasowe), choć przyznam, że doszedłem do tego po trzech tygodniach.
(inna sprawa jak wtedy gdy się tym bawiłem
ustawiało się marginesy ;-) bo niestety ten graficzny konfigurator nie
za bardzo chciał działać w tym zakresie, pozostawało automagiczne
modyfikowanie postscriptu który jest generowany przez ten dziwny
skrypt). Gdybym pod uwagę nie brał tego, że ta windrukarka kosztowała
śmieszne pieniądze (akurat na jakąś promocję trafiłem) to lexmark
trafił by u mnie na listę ``podrzędnych ciułaczy'', z którymi nie chcę
mieć nigdy więcej do czynienia ;->

ps. ten zmodyfikowany skrypt mogę znaleźć jeśli jest bardzo potrzebny
(jednakże po sambie to i tak pozostaje tylko i wyłącznie opcja
postscriptowa)

Pozdrawiam, Adam.
--
.-[phantom at networkweavers dot net]--- --  -  .   .
| Adam Kruszewski  :: unix system administrator
. key fingerprint  :: E33C 45AC D0B2 41BB 845F
.                     CC05 62AE 2CED AC10 BFA4