Re: instalacja lexmarkZ23

Wiesz co sprzedaj te drukarke, ja mialem z33  siedzialem nad nim w zeszle
wakacje 2 tygodnie. Potrzebowalem go odpalic po sambie na serwerze
debianowym. Powem ze  to byly 2 tygodnie zmarnowanego zycia. O ile juz
drukarka nawet czasem dziala, o tyle czasem nie chciala , trzeba bylo cos
przeladowywac (nie pamietam co) po sambie dzialala tylko jako  drukarka
postscriptowa, bo na sterowniku lexmarka po sieci dziaac nie chciala,
oczywiscie miala strasznie cieka jakosc na tym postscripcie przez sambe, i
czasami cos jej odwalalo.
A i oczywiscie fajne tez bylo zarzadzqanie drukarka na serwerze, gdzie to
program jest zywcem zokienkowany z windowsa, a ja tam mialem monitor mono :-/
i grafike na isa. A no i oczywiscie wiekszosc funkcji (kalibracja poziom
atramentu) nie dzialala chociaz w tym samym czasie drukarka o dziwo byla
zdolna drukowac.

support lexmarka wzgledem linuxa to tez jest kpina, mialem nieprzyjemnosc
korespondowac z  jednym panem z ich polskiego odzialu.

generalnie  wrocilem do starego dobrego canona bjc-1000.

pozdrawiam