Re: instalacja lexmarkZ23

On Sun, May 04, 2003 at 07:47:52PM +0200, Piotr Potargowicz wrote:

> Wiesz co sprzedaj te drukarke, ja mialem z33  siedzialem nad nim w zeszle
> wakacje 2 tygodnie. Potrzebowalem go odpalic po sambie na serwerze
> debianowym. Powem ze  to byly 2 tygodnie zmarnowanego zycia. O ile juz
> drukarka nawet czasem dziala, o tyle czasem nie chciala , trzeba bylo cos
> przeladowywac (nie pamietam co) po sambie dzialala tylko jako  drukarka
> postscriptowa, bo na sterowniku lexmarka po sieci dziaac nie chciala,
> oczywiscie miala strasznie cieka jakosc na tym postscripcie przez sambe, i
> czasami cos jej odwalalo.
> [...]

Ja mam Lexmark 3200 i tez poswiecilem temu czemus troche czasu (chyba wiecej niz Ty)
chociaz u mnie chodzi lokalnie, nie wiem jak w sieci,
ale jak juz ruszyla, to jakosc druku jest bardzo dobra.
(z tego co sprawdzalem).

Inne dystr.
Knoppix ja instaluje sam :-) (tylko poklikac)
Mandrake tez.

Testowalem.

Pozrawiam
Krzysiek