Błędy w LANie.

Od kilkunastu dni trwa moja walka z dostawcą internetu. Chodzi o to, że upiera się on, że ja powoduję konflikty w sieci lokalnej (pierwotna wersja była, że moja karta sieciowa, 3c 905 TX-M, co szybko okazało się nieprawdą zgodnie z moimi oczekiwaniami), panowie twierdzą, że to na pewno ja, bo jak tylko podepną mnie to natychmiast pojawiają się "błędne pakiety". Problem jest taki, że nie robiłem wcześniej absolutnie nic poza "apt-get update / apt-get upgrade". W międzyczasie zainstalowałem tylko arpwatcha, ale już go nie mam, a problemy ponoć nadal są. Szukałem po datach instalacji pakietów i widzę tylko same update'y. Czy ktoś może ma podobny problem i wie, który pakiet jest błędny? A może to mimo wszystko wina dostawcy? Jak to sprawdzić?
Aha, może to coś pomoże:
eth0: 3c 905 TX-M
kernel: 2.4.18-bf2.4
system: Woody / Sarge