Re: Błędy w LANie.

On Wed, Apr 30, 2003 at 06:02:51PM +0200, Mikołaj Menke wrote:
> Od kilkunastu dni trwa moja walka z dostawcą internetu. Chodzi o to, że
> upiera się on, że ja powoduję konflikty w sieci lokalnej (pierwotna
> wersja była, że moja karta sieciowa, 3c 905 TX-M, co szybko okazało się
> nieprawdą zgodnie z moimi oczekiwaniami), panowie twierdzą, że to na
> pewno ja, bo jak tylko podepną mnie to natychmiast pojawiają się "błędne
> pakiety". Problem jest taki, że nie robiłem wcześniej absolutnie nic
> poza "apt-get update / apt-get upgrade". W międzyczasie zainstalowałem
> tylko arpwatcha, ale już go nie mam, a problemy ponoć nadal są. Szukałem
> [...]

Niech zdefiniują co to są "błędne pakiety" i jak je mierzą.
Jeśli to są konflikty MAC (jak sugerujesz na początku) to namierzyć
to jest stosunkowo łatwo. Choć MAC jest zasadniczo unikalny, ale jego
zmiana to bardzo prosta sprawa i jest niewielkie prawdopodobieństwo, że
znalazł się w Twojej sieci ktoś kto celowo lub przypadkowo używa tego
samego adresu sprzętowego.

Wanted