Re: Przesłanie łącza

Dnia śro 30. kwiecień 2003 15:06, Marek Chrobak napisał:
> Cześć
>
> Mam do Was takie pytanie. Niestety nie jest ono związane z Debianem,
> ale jestem zapisany na tą listę, ponieważ mam serwer na Debianie.
> Mam doprowadzony Polpak na jedną ulicę i chciałbym przesłać go dalej
> na inną ulicę kablami TP s.a. oddaloną o 3 km. Tak żebym miał jedno
> łącze Polpak-u na dwóch ulicach. Jak to można zrobić?!
> Proszę bardzo o odpowiedź. Sprawa pilna!!!
>

> Pozdrawiam
> Marek Chrobak
> marek@jachpol.net

jezeli tepsa w twoim miescie nie zaklada tlumikow na linie LB to wydzierrzaw
sobie linie lb z jednego punktu do drugiego. potem tylko podepnij pod konce
lini modemy dsl (tanio uzywki na allegro). Jezeli tepsa zaklada tlumiki to
pozostaje ci  bawic sie w radio, ew dzierrzawe lini cyfrowej z tepsy, ale
jest to okrotnie drogie i nie wiem jak to sie je :)

Pozatym moze lepiej zalozyc sobie 2 lacze w tamtej lokalizacji do netu a nie
rozprowadzac tego polpaka?

pozdrawiam Piotr Potargowicz