Re: Błędy w LANie.

On Wed, 30 Apr 2003, Mikołaj Menke wrote:

> Od kilkunastu dni trwa moja walka z dostawcą internetu. Chodzi o to, że
> upiera się on, że ja powoduję konflikty w sieci lokalnej (pierwotna
> wersja była, że moja karta sieciowa, 3c 905 TX-M, co szybko okazało się
> nieprawdą zgodnie z moimi oczekiwaniami), panowie twierdzą, że to na
> pewno ja, bo jak tylko podepną mnie to natychmiast pojawiają się "błędne
> pakiety". Problem jest taki, że nie robiłem wcześniej absolutnie nic
co to jest bledny pakiet??? okreslili to jakos?
czym to sie przejawia, czy po porstu zawalasz siec danymi, czy co?
musial bys tez troszke napisac o samej topologi sieci i sprzetach ktore
tam sa. to moze byc jakas wina zle skonfigurowanego routera na przyklad..
tomek

--
tomasz grzegorz zaborowski  --/- operator sieci komputerowej, IFT, UWr.
http://zabora.of.pl          /------------[  http://zas.ift.uni.wroc.pl