Re: Archiwizowanie Linuxa, bylo "Przeniesienie linuxa na inny dysk"

> Czytalem, ze bez wiekszych problemow
> mozna przeniesc bezposrednio Linuxa na inny dysk.

nie tylko linuxa - sądzę, że nie będzie wiekszego problemu.

> Czy mozna jakos zarchiwizować caly system Linux
> na jakis nosnik? Nadmieniam ze posiadam nagrywarke.
> Idealem by byla mozliwosc nagrania calego systemu
> na CD. W tej chwili system zajmuje ok 1GB,
> ale moge pousuwac latwiej konfigurowalne programy
> i powinien sie zmniejszyc o jakies 30-40%.

Nie będzie takiej potrzeby. Zerknij tutaj: http://www.partimage.org/
Program partImage zrobi obraz Twojej partycji, po czym skompresuje
go bzipem, a w razie potrzeby podzieli na mniejsze pliki (np. na dwie
płytki CD) - sądzę, że przy użyciu tego narzędzia spokojnie da się
wykonać zamierzony przez Ciebie cel :-))))

> Uzasadniam sprawe tym, ze konfigurowanie od nowa
> Debiana troche mnie przeraza, nie tyle skomplikowaniem
> a bardziej nakladem pracy.
> Po prostu szkoda mi wywalic fdisk'iem tyle mojej roboty.

nie dziwię ci się, też mnie przeraża jak myślę o reinstalce :)

Pozdrawiam,
Mati