Odp: Odp: Subdomeny

Witam,

> Aby to zbadać, wystarczy zapodać:
>
> $ host -t NS moja_domena.domena_isp.pl
> moja_domena.domena_isp.pl name server XXXXXXX
> moja_domena.domena_isp.pl name server YYYYYYY
> $

i tu własnie dostaje dla mojej domeny " moja_domena.domena_isp.pl has no NS
record (Authoritative answer)"
Co chyba oznacza ze nie mam pliku strefy dla mojej domeny u mojego ISP tylko
sam PTR.

> teraz należy w plikach strefowych na tych NSach dopisać właśnie
odpowiednie
> przypisanie, jakie chcesz...

tylko ze moj iSP dla mojej domeneki ich nie ma :(

> Generalnie musisz się zwrócić do administratora DNSa obsługującego strefę
> ,,moja_domena.domena_isp.pl''.

zeby ja utworzyl i wtedy bedzie cos mozna zrobic

pzdr serdecznie ark