Re: Odp: Odp: Subdomeny

Kłaniam się,

   w odpowiedzi na pismo z dnia pon, 28. kwietnia 2003 08:22
   podpisane: AG

> tylko ze moj iSP dla mojej domeneki ich nie ma :(

MOMENT! A gdzie kupiłeś tą domenę? Co to za domena? Czegoś tu nie rozumiem.

To sprawdź w takim razie:

 $ host -t NS domena_isp.pl
 moja_domena.domena_isp.pl name server XXXXXXX
 moja_domena.domena_isp.pl name server YYYYYYY
 $

i zwróć się do tego kogoś, bo on pewnie trzyma te wpisy.

> zeby ja utworzyl i wtedy bedzie cos mozna zrobic

Albo żeby ustawił odpowiednio wpisy w istniejącej strefie. A jakaś istnieje,
bowiem coś Ci działa i trzeba tylko poszerzyć to co działa.

--
 Przemysław Adam Śmiejek