Re: Odp: subdomeny

Hello AG,

Sunday, April 27, 2003, 9:42:11 PM, you wrote:

A> Mam u siebie DNS ale wszystkie ustwienia delegowania domeny na moj IP
A> powinien miec moj ISP.

A> Jesli on wydeleguje mi doemne gdzie mam skonfigurowac
A> jeden.abc.xxx.pl. W dns jakie pliki strefy czy mam ustwic tylko virtual
A> hosty u siebie w Apache?

Hmmmm, jeżeli masz u siebie DNS, to w czym problem??
W pliku strefy swojej domeny abc.xxx.pl określasz rekord CNAME z
poddomeną.

abc.xxx.pl     IN     A      xxx.xxx.xxx.xxx
sub            IN     CNAME  abc.xxx.pl.

A potem wpis virtualhost w apache-u.

Jeżeli się myle to proszę o sprostowanie.
Pozdrawiam.

p.s. odpisuj na listę, nie do mnie.
--
Best regards,