Re: subdomeny

Hello AG,

Sunday, April 27, 2003, 8:44:11 PM, you wrote:

A> U goscia ktory mi udostepnie net mam IP i domene w REVDns.

A> przykladowo moj wpis w RevDNS wyglada tak abc.xxx.pl

A> Chce miec u siebie virtiuale hosty i porobione subdomeny np. takie jak jeden.abc.xxx.pl , dwa.abc.xxx.pl

A> Konfigurowalem apache ze zwzgledu na wirtualne hosty i niestety nie dzialaja takie subdomeny.

A> Mam pytanie moze na tych serwerach u mojego ISP powinien byc nie tylko wpis w revDNS czyli jak mysle samo zwiazanie przez PTR IP z domenka ale tez cos innego na przyklad plik strefy abc.xxx.pl?

A> Prosze o pomoc.

A> Dziekuje z gory za odpowiedz

> [...]

Nie napisałeś czy masz u siebie postawiony serwer DNS.
Mało się na tym znam, ale jeżeli nie masz, to provider musi mieć
plik strefy abc.xxx.pl, lub porobione wpisy CNAME.
Jeżeli masz swój serwer DNS to provider powinien wydelegować ci
abc.xxx.pl a wtedy u siebie robisz co chcesz :). Same wpisy w
configu apache na pewno nic nie dadzą.

To moje zdanie, mam nadziej że dużo się nie pomyliłem ( jestem
jeszcze świeży :-) )

--
Best regards,
 Gąsior                            mailto:gasior79@poczta.onet.pl