Re: zmiana ext2 na ext3 lub reiserfs

Dnia 20:54 27.04.2003, Chip kalin napisał(a):
> mam Debiana Woody z partycjami w ext2, skompilowałem kernel 2.4.20 z
> obługą ext3 i reiserfs. Czy da się prosto przekonwertować aktualne
> partycje na którąś z w/w bez utraty danych?

konwersja ext2:
na ext3: tune2fs -j /dev/partycja_ext2_do_konwersji

na reisera/xfs/inny (w skrócie): skopiowac wszystko z ext2 na inną partycję,
utworzyc na partycji z ext2 jaki chcesz system, przegrac pliki z powrotem
(czynności te sugeruję wykonać z jakiegoś knoppixa/innego_bootcd)

pozdrawiam
--
         ..:: Kamil Strzelecki = esack at dharma.inside.net ::..

   "Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly."