subdomeny

U goscia ktory mi udostepnie net mam IP i domene w REVDns.

przykladowo moj wpis w RevDNS wyglada tak abc.xxx.pl

Chce miec u siebie virtiuale hosty i porobione subdomeny np. takie jak jeden.abc.xxx.pl , dwa.abc.xxx.pl

Konfigurowalem apache ze zwzgledu na wirtualne hosty i niestety nie dzialaja takie subdomeny.

Mam pytanie moze na tych serwerach u mojego ISP powinien byc nie tylko wpis w revDNS czyli jak mysle samo zwiazanie przez PTR IP z domenka ale tez cos innego na przyklad plik strefy abc.xxx.pl?

Prosze o pomoc.

Dziekuje z gory za odpowiedz

Pozdrawiam serdecznie ark