Asus A7

> mam pytanko ...
> czy ktos kto ma doswiadczenia z ta grupa plyt glownych
> asusa moglby podzielic sie ze mna spostrzezeniami i
> rozwiazaniami dotyczacymi instalacji i konfiguracji
> debianka na tychze plytach...
> generalnie chodzi o obsluge kontrolera ata100
> i lilo...

Moj komp pracuje na Asusie A7V8X i bardzo sobie chwalę ta plytke. Nie wiem do konca, jak ma sie sprawa z dyskami
ATA100, bo ja uzywam Maxtora ATA133. Ale jezeli chcesz uzywac ATA 100, to sensowny wyaje sie Asus A7S333,
ktory ma kontroler ATA100. Debian w kazdym razie chodzi bez zastrzezen, podobnie jak i inne dystrybucje, ktore u siebie
testowalem (Mandrake, PLD, Red Hat). Ale to w sumie nic dziwnego, bo Asus z reguly ma produkty bardzo wysokiej
jakosci.

Michal