Re: Re: Zdalne AUDIO - było [ Off Topic] - Sk ładanie animacji

Dnia Fri, Apr 25, 2003 at 08:53:49PM +0100, pepson@o2.pl napisał(a):
> pewnie :)  mam pytanie:
>
> czy na maszynie, gdzie jest icecast-serwer potrzebna jest karta muzyczna ??

Nie.

> na serverze głównym  chciałem zrobić radio a nute  odtwarzac z  satelitarnej maszyny.. przy uzyciu np Xmms'a jednak chciałbym tez przełączać odtwarzanie np z CD maszyny głownej jest to mozliwe.. jak narazie maszyna glowna nie ma karty muzycznej ale jutro kupie jakiegos SB

Co do pierwszego rozwiązania, to działa bez problemu. Jeśli chodzi o to
drugie to na pewo sie da - nigdy nie próbowałem z CD.

> nastepnie czy w apachu dodaję virtualny serwer np radio.pepson.eu.org ?

Możesz, jeśli chcesz mieć osobny adres, ale nie musisz.

> oraz dodaje usera radio z katalogiem... w /home/radio

Po co Ci user radio?

> i  w jaki sposób jest budowana .pls playlista do strumienia  tak aby  ktos sobie mogl to pobrac??

;-) Np. tak:

[playlist]
Radio
NumberOfEntries=1
File1=http://twoj.adres/
Title1=Wpisz co chcesz

> Sorki majster ze tak piszę dziwnie ale ucieszyl mnie twoj email :)

Majster? ;-) Mam nadzieję, że na coś się przydałem.

P.S. Gdyby ktoś jeszcze był zainteresowany, mogę napisać jakieś
mini-howto.

--
Rafał Członka

e-mail/JID	rafi[at]jabberpl.org