Re: problemy z myszka

On Fri, Apr 25, 2003 at 11:06:01PM +0200, Debian wrote:

>Chciałbym zapoczątkować taką małą ankietę - jakie
>macie myszki i jakie z nimi problemy?

Ziew... Było tyyyle razy...

Aktualnie:
Logitech M-BJ69 (optyczna, ,,OEM'', 2 przyciski + scroll) -- USB.
 Problemów: żadnych

Wcześniej:
Ta co wyżej, podłączona przez przejściówkę do PS/2
 Problemów: żadnych

Logitech M-S48 (,,OEM'', 2 przyciski + scroll) -- PS/2
 Problemów: żadnych
(zgodnie z http://koala.ilog.fr/colas/mouse-wheel-scroll/ występowały
one w dwóch wersjach, AFAIR miałem tą niedziałającą (M-S48 OEM) :-)

IBM 13H6690, 2 przyciski -- PS/2
 Problemów: żadnych

Wcześniej jakiś stary A4Tech na COMie.
 Problemów: AFAIR żadnych, dawno to było

Przez ,,Problemów: żadnych'' rozumiem pracujące równolegle XFree i
gpm, brak problemów przy przełączaniu się między trybem graficznym i
tekstowym.

Nie używam również /dev/gpmdata
Zarówno gpm, jak i XFree używają bezpośrednio odpowiednich urządzeń
(aktualnie /dev/input/mouse, wcześniej /dev/psaux)

Obecnie gpm jako protokół ustawiony ma ,,imps2'', XFree ,,ImPS/2''.

Pamiętam, że przez chwilę miałem problemy z M-S48.
Gpm działał. XFree po uruchomieniu (przy działającym gpm) działało.

Problemy zaczynały się po przełączeniu na terminal tekstowy
(AFAIR tylko przy przełączaniu; po wyłączeniu XFree gpm znów działał
poprawnie).

Okazało się, że w gpm.conf zostawiłem protokół ,,ps2'' ---
wtedy się gryzło. Po zmianie na ,,imps2'' problem przestał istnieć.

Oto prawie cała historia moich gryzoni.

--
Jacek Politowski  [rallypl.te@m.olsztyn]