Re: problemy z myszka

On Fri, Apr 25, 2003 at 11:06:01PM +0200, Debian wrote:
> Witam,
> Mam problem z myszką A4Tech pod linuxem. Chodzi fajnie, ale co jakiś
> czas fiksuje, tzn. jak ruszę myszką, to uaktywnia się w początku ekranu
> z różnymi przycikami. Co jakiś czas gpm wywala się cały. Problem dotyczy
> zarówno gpm jak i myszki pod X-ami (bez gpm). Mysz na /dev/psaux,
> sterownik imps2. Problem występuje pod Debianem 3,0, ale występował też
> pod Mandrake 9.0. Chciałbym zapoczątkować taką małą ankietę - jakie
> macie myszki i jakie z nimi problemy?

,,Myszkowe schizy'' miałem tylko przy źle ustawionym protokole.

Moja mysz to dwuprzyciskowa Genius NetMouse podłączana do portu
szeregowego. W /etc/X11/XF86Config-4:

Section "InputDevice"
 	Identifier	"Configured Mouse"
	Driver		"mouse"
	Option		"CorePointer"
	Option		"Device"		"/dev/mouse"
	Option		"Protocol"		"IntelliMouse"
	Option		"Emulate3Buttons"	"true"
	Option		"Buttons"		"3"
	Option		"ZAxisMapping"		"4 5"
EndSection

Z uruchomionym imwheel-em mogę korzystać z ,,magic button''
(bladozielony przycisk pełniący rolę kółka).

W /etc/gpm.conf:

device=/dev/mouse
responsiveness=20
repeat_type=