Re: Błędy w 'dpkg'

On Thu, 24 Apr 2003, JaspEr wrote:

> ja zacząłbym od: http://www.memtest86.com/

Chętnie, tylko jest jeden mały problem. Po kompilacji memtest'a i próbie
uruchomienia go dostaję znajomy komunikat ("Naruszenie ochrony pamięci").

Nie mam na prawdę pojęcia co się dzieje. Może to kernel (2.2.25)?! A może
sprzęt (ze starym RAMem jest to samo)?! Miałem niedawno 2.4.20 i było
podobnie. Skompilowałbym jeszcze raz jakąś nową wersję, ale tar mówi, że
znajduje stare nagłówki base64!

Nie mam pojęcia co to może być i jak to sprawdzić skoro nawet benchmarka nie
da rady uruchomić!

--
Michal