Re: Cholerne polskie fonty

On Fri, Apr 25, 2003 at 07:48:05AM +0200, Piotr Kleban wrote:

>i pisze. Za chwilę słyszę "Piotrek dlaczego te litery mają takie dziwne
>odstępy i dlaczego są taki postrzępione"

Która wersja libfreetype6? (2.1.3+2.1.4rc2-3?)

Jeśli tak, to sugeruję uaktualnienie do unstable.
Tam już działa ok.

>instaluje fonty windowsowe dodaje do ooffica.(20 minut do tyłu) Wszystko
>wydaje się być ok. Za chwilę słyszę "Dlaczego nietóre fony są
>pogrubione".

SOA#1 - u mnie OpenOffice wygląda normalnie.
Oprócz instalacji pakietów i konfiguracji konwertera PDF nic nie
robiłem, msttcorefonts mam zainstalowane.

Fakt, u któregoś z prelegentów na Pingwinariach widziałem popsutego
OO, ale to właśnie wyglądało na problemy z FreeType.

--
Jacek Politowski  [rallypl.te@m.olsztyn]