Re: Cholerne polskie fonty

Dnia Fri, Apr 25, 2003 at 07:48:05AM +0200 Piotr Kleban napisał/a:
> a) żona mnie nienawidzi
na to nic niestety nie oradzimy ;)

> b) jestem cienki informatyk
nie wypowiem sie, napisz moze cos wiecej to przygotuje ankiete i zaglosujemy

> c) wydrukowanie pod linuksem ogłoszenia na gazetkę szkolną to
> wyzwanie
eeee tam nie mozliwe...
Najnowsze wydanie L+ bedzie dot. Open Office, pewnie pomoze Ci odpowiednio
skonfigurowac X'y i OO. U mnie wszystko dizala miodzio, a OO jest
zdecydowanie stabilniejszy na Debianie niz na XP...

> d) nie wiem jak doprowadzić fonty w openofficie do normalengo
> (windowsowego jak to moja żona powiedziała) wyglądu
jw.

Nie bardzo mam czas teraz pisac, ale jesli do wieczorka nikt nic ciekawego Ci
nie napisze postaram sie pomoc.

pzdr
yanek
PS: OO to tylko OO, polecam LaTeX'a ;)

--
Andrzej Dalasiński                      | We are Microsoft.
http://www.ocelotl.eu.org               | What you are experiencing